Στο Ευρωδικαστήριο η απόφαση της Κομισιόν που τις χαρακτήριζε κρατική ενίσχυση Συζητήθηκε χθες στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο η προσφυγή των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά κατά απόφασης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, που χαρακτηρίζει ως παράνομη κρατική ενίσχυση εγγυήσεις που είχε δώσει η ΕΤΒΑ, στην οποία ανήκαν στο παρελθόν τα ναυπηγεία, στη γερμανική ΗDW, που ήταν ο επόμενος ιδιοκτήτης των ναυπηγείων.
Στο Ευρωδικαστήριο η απόφαση της Κομισιόν που τις χαρακτήριζε κρατική ενίσχυση Συζητήθηκε χθες στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο η προσφυγή των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά κατά απόφασης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, που χαρακτηρίζει ως παράνομη κρατική ενίσχυση εγγυήσεις που είχε δώσει η ΕΤΒΑ, στην οποία ανήκαν στο παρελθόν τα ναυπηγεία, στη γερμανική ΗDW, που ήταν ο επόμενος ιδιοκτήτης των ναυπηγείων.
Ακύρωση
Με την προσφυγή, τα Ελληνικά Ναυπηγεία και οι πρώην ιδιοκτήτες ΗDW και ΤhyssenKrupp Maritime System ζητούν από το Δικαστήριο τη μερική ακύρωση αποφασης που είχε λάβει η Επιτροπή το 2008 για τις εγγυήσεις της ΕΤΒΑ.
Ενίσχυση
Η HDW που αγόρασε τα ναυπηγεία από την ΕΤΒΑ το 2001 και η ThyssenKrupp η οποία αργότερα εξαγόρασε τη HDW υποστηρίζουν ότι αν και κατά τη διάρκεια των αρχικών διαπραγματεύσεων με την ΕΤΒΑ είχε γίνει σαφές ότι τα Ναυπηγεία είχαν λάβει οικονομική ενίσχυση από το ελληνικό κράτος, δεν εγνώριζαν, όμως, το μέγεθος της ενίσχυσης και δεν ήταν σε θέση να υπολογίσουν τις πιθανές επιπτώσεις των μέτρων αυτών.
Σήμερα τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά ανήκουν κατά 75% στην αραβικών συμφερόντων Abu Dhabi Mar, ενώ το υπόλοιπο παραμένει στην ThyssenKrupp Maritime System.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου